2012. május 12., szombat

Wake up in the morning and say: today is gonna be a good day. And be happy.

,,Sziasztok, Lizzie vagyok, és egy még nem ismert betegségben szenvedek, amely mindössze három embert súlyt ezen a világon. Mindenki azt mondta, semmit sem érek. Minden nap küzdenem kell. Ha az ember fölött idegenek ítélkeznek, az cseppet sem könnyű. A gimiben engem neveztek el 'A világ legrondább nőjének', a videót több, mint 4millió ember látta, és mindössze nyolc másodperc hosszú. A kommentelők azt javasolták, tegyek egy szívességet a világnak, és szegezzek pisztolyt a fejemhez. Szörnynek és élőlénynek neveztek. Minden egyes kommentet elolvastam, és azt akartam, ők is legyenek maguk alatt, mint én voltam. De elhatároztam, hogy más módon vágok nekik vissza, és négy célt állítottam fel. Megfogadtam, hogy motivációs beszédeket tartok, írok egy könyvet, lediplomázok, családom és karrierem lesz. Az utam nem volt könnyű, de büszke vagyok arra, hogy huszonkét évesen már hat éve tartok motivációs beszédeket, most már a második könyvemen dolgozom, ráadásul hónapokon belül lediplomázom. Emlékeztek még arra a förtelmes videóra? Én nem süllyedtem le az ő szintjükre, inkább a teljesítményemmel vettem rajtuk revansot. 'A világ legrondább nője' és a saját magam közötti harcot azt hiszem, én nyertem meg"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése