2012. május 7., hétfő

Miért is pont Brazília? // Why Brazil?

A kapcsolatunk az iskolapadban kezdődött: gyermekkoromban a földrajzórán ülve csodáltam az Amazonasról készült képeket, Rio csodálatos panorámáját a Cukorsüveg-heggyel és az Iguazú-vízesés megbabonázott, lévén, vízimádó vagyok.  A teremben, az unalmas földrajzórán, miközben Brazília természeti csodáit tanultuk - ma is emlékszem – ennyit kértem csak: Ezt látnom kell!  23 év után kérésem meghallgatásra talált.  2011. június 1-én kaptam értesítést, hogy a CSC programra kiválasztottak.  Akkor még nem tudtam, mely országot fogom támogatni, de valahol belül egy hang azt súgta, Brazília lesz (Malajzia, Indonézia, Fülöp-szigetek, Kína, Sri Lanka, Afrika, Vietnám, Kazahsztán, Románia és India lehetőségek közül).  2012. február 8-án tudtam meg, hogy 2012. augusztus 10 – szeptember 8-ig Belo Horizonte lesz a kiküldetés helye.
Innen kezdődik az igazi utazás.

Our relationship started many years ago, in the primary school, during a geography lesson.  I was looking at pictures in the school book, which showed Amazonas, a beautiful panoramic view of Rio with the hill sugar loaf and Iguazu Falls and I had a wish during that boring lesson: I would like to visit this amazing country!  After 23 years it seems, my dream will come true.  On 1st June, 2011 late night I received employee notification that I have been successfully applied for the CSC program.   That time, I did not know, which country I will be deployed to, but I had a feeling, it will be Brazil (from the opportunities in Malayzia, Indonesia, Philippines, China, Sri Lanka, Africa, Vietnam, Kazakhstan, Romania and India).  On 8th February, 2012 finally I have been informed, I will be on 1 month assignment in Belo Horizonte between 10th August and 8th September.
My journey starts from here.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése