2012. augusztus 29., szerda

Magyar nap az IHR-nál

A megfelelő időpontra várva, a második héten odaadtam a Magyarországról hozott ajándékokat az IHR csapatának.  Három focicsapatra való csokoládét hoztam magammal, Balaton, Sport és Tibi csokoládékat különböző ízekben, és magyar mintás miniterítőket, tollakat, kanalakat, kulcstartókat és mini magyar kártyákat.  Mindenki kiválasztotta a neki leginkább tetsző ajándékot és kérdésekkel árasztottak el az országomról, valamint lenyűgözte őket a magyar mintázatok különlegessége.  A helyiség pillanatok alatt megtelt örvendező ’gyerekekkel’ és én csak meséltem az országomról, amennyit bírtam, portugálul :) Mondanom sem kell, a legnagyobb sikert mégis a kártyák aratták.  A délután folyamán kártyázni invitáltam a társaságot és nagy nevetgélés mellett játszottuk az egyik kevésbbé ismert – ám annál gyorsabban tanulható -, piros lapra vadászó játékot.  Nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz!  Fél óra múlva mindenki keze piros volt és kemény harc zajlott a győzelemért :)

Az ajándékok ( már csak egy része)
Na ki fog nyerni?
IHR igazgatójával vívunk kártya-csatát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése