2012. augusztus 13., hétfő

Amikor egy magyar lány énekel Brazíliában...

Vasárnap élő zene szólt a bárban, ahol vacsoráztunk.  Egyre több Cairipinha fogyott el és vele egyenes arányban nőtt a hangulat.  Nem kimondottan táncest volt, mégis magával ragadott a hangulat mindenkit és éppen táncolni készültünk.  És akkor meghallottam egy számot, ami átlendített a hezitáláson.  Magyarországon meglehetősen ismertté vált és otthon talán már a ’csapból is folyik’ kategóriába sorolható, de Brazíliában honos és még mindig közkedvelt.  El kell mesélnem, hogy a portugál tanulásomban szerepet játszott ez a szám, mivel több kifejezést és szót (nem túl szofisztikáltat) tanultam meg belőle. Az első pár traktusnál még azon gondolkoztam, nem csinálok-e hülyét magamból, aztán  a második strófánál felpattantam és odamentem a zenészekhez.  Ahogy lenni szokott, itt sem okozott meglepetést, hogy a mikrofon elé pattanok, sőt, a kedvemért többször is lejátszotta az együttes a refrént.  A szám nem más, mint: Ai se eu te pego :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése