2012. július 11., szerda

A bemutatásom // Introducing me

Meséltem már korábban arról, hogy a CSC csapatépítés része egymás megismerése és bemutatása.  Az én párom Sunghwan volt és nemrég sor került az én bemutatásomra is, így megtudtam, ő mit tudott meg rólam, milyen embernek ismert meg és mit tartott érdemesnek, hogy megemlítsen a többieknek.
Jó néhány bemutatás lement már, és összességében azt figyeltem meg, hogy a csoportunk nagyon szélesen tájékozott, borzasztóan aktív a változatos tevékenységeket illetően és magasan képzett. Míg ismeretségi körömben nem egy esetben elismerést vagy meglepődést vált ki mindaz, amit tettem vagy tervezek tenni életem során (legyen az extrém sport, tevékenység, esemény, utazás, bármi), addig mindezek teljesen megszokottnak tűnnek a csoport többi tagjának tevékenységeit tekintve.  Csak néhány példa: kendo, ejtőernyőzés, buggie jumping, több éves katonai szolgálat, zenélés híres bandában, exotikus nyelvek tanulása.  Ebben a csoportban nincs olyan hobbi vagy tevékenység, ami bárkit is meglepne :)
Sunghwannal a prezentáció előtt két héttel beszéltünk és igyekeztünk a másik személyiségét megismerni, megtudni, kit mi tesz boldoggá, mi az, ami elszomorítja.  Érdekességeket és különös helyzeteket osztottunk meg, ami megesett velünk, és amiket talán sose említettünk volna meg a csapatnak, ha nincs ez a remek feladat.  És akkor jöjjön, mit is hallottam vissza magamról.
Sunghwannak szemet szúrt, hogy a csoportban az én prezentációm volt a leghosszabb.. :S  Nem így terveztem, de mivel nem szeretem a zsúfolt oldalakat, kicsit elnyújtottam a sorokat, hogy esztétikusabb legyen, így végül a prezentációm három oldal lett.  Nem éreztem hosszúnak, de úgy tűnik, az lett.
A zene szeretete és az éneklés eddig is elismerést keltett az életem során, ez most sem volt másképp.  Még évekkel ezelőtt volt egy beszállítói kapcsolattartóm, akivel nem nagyon találtuk a közös hangot mindaddig, amíg egy vacsorán nem szólta el magát a főnököm, hogy tudok énekelni.  Így énekelnem kellett, ami végül elismerést váltott ki a partner részéről és onnantól kezdve gyökeresen megváltozott a köztünk lévő kapcsolat, jó irányba.  A zene volt az egyik fő dolog, amit Sunghwan is megemlített a csoportnak, emellett kiemelte, hogy milyen széleskörű az ízlésem a zenei stílusokat illetően.  Valahogy nekem ez fel sem tűnt eddig. Úgy gondolom, hogy a művészet szeretete és annak művelése még mindig valamilyen tiszteletet és elismerést vált ki az emberekből.  Számomra az éneklés, zene, tánc nem tűnt sosem olyan különleges dolognak, hiszen egyre többen énekelnek, és szinte mindenki szereti a zenét, mégis, a zene iránti elkötelezettség egy olyan dolog, ami ezek szerint igenis említésre méltó.
Jó érzés volt hallani, hogy a rövid beszélgetésből is azt a benyomást keltettem, aki aktív, széles érdeklődési körrel rendelkezik, sokoldalú és az élet minden egyes percét élvezi.  Sunghwan úgy vélekedett, hogy mindaz, amit elmondtam magamról a prezentációban, csak töredéke annak, amit tudnék mesélni a csoportnak.  Ebben mennyire igaza van…  talán ha egy mondattal lehet engem jellemezni az az, hogy velem minden megtörténik, ami megtörténhet, az egész életem egy nagy kaland :)
Örülök, hogy olyan embernek írt le, aki tele van energiával, nyitott az új dolgokat illetően, és akit szeretne jobban megismerni, amikor személyesen is találkozunk.


I have already mentioned that introducing and knowing each other in the CSC team is the part of the team building. My pair was Sunghwan and I was recently introduced, so I finally heard what he knew about me, how he knew me as a person, and what was worth to mention about me to the others.
Quite a few presentations have gone now and overall I observed that our group is widely informed, extremely active and highly educated. While the things I do or wanted to do in my life (be it extreme sport, activity, event, journey, etc) often trigger surprise or admission in my circle of acquaintances. Just some examples from the team members: kendo, skydiving, bungie jumping, military service, playing in a famous band, learning exotic languages. There is not a hobby in our team that may surprises anyone.
Two weeks before our presentation Sunghwan and I connected, we tried to get to know the other's personality, what makes the other happy or sad. We shared interesting and strange stories that happened to us, and probably never would have mentioned them to the team without this excellent exercise. So now, what I really heard back about me.
Sunghwan noticed, that in the group my presentation was the longest. :S Not how I planned, but since I do not like the crowded pages, thus I slightly elongated the lines making them more esthetic, so in the end my presentation had three pages. I did not feel, but it seems, it was long.
Love of music and singing has always been created admission in my life now it was not otherwise. Several years ago I had a supplier contact person and I could not find the common voice with her. One day at a dinner my boss told to the guests that I can sing. So I had to sing, and eventually the partner was amazed. Since then our relationship has changed radically into the right direction. The music was one of the main things Sunghwan mentioned to the team, and also emphasized how broad my taste is in regards to music styles. Somehow I did not even realized it. I think the love of art and its cultivation is still makes some kind of respect and recognition of people. For me, singing, music, dance was not a special thing ever as more and more people are singing, almost everyone loves the music, and yet the commitment to music is something which is really noteworthy.
I am happy as with the short conversation I gave the impression of an active and versatile person with wide field of interest, who enjoys every moment of the life. Sunghwan thought what I told about myself in the presentation is only a fraction of what I could tell the team. He was so right.... perhaps if I can be described in one sentence, it would be: everything happens to me that can happen. My whole life is like an adventure.
I am happy I was described as an energetic person, who is open to new things and who Sunghwan would like to know better, when we will meet in person.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése